Velkommen til Lynghaugen barnehage

Barnehagestyrer Tor Ivar Saupstad er storfornøyd med sin nye arbeidsplass.

Tor Ivar Saupstad ved inngangen til den nye barnehagen på Torvhauan på Leknes.Denne uken åpnet den nye kommunale barnehagen på Leknes - som etter en navnekonkurranse endte med navnet Lynghaugen barnehage.

Det tok tid før selve gjennomføringen av prosjektet kom i gang, men som teorien tilsier: Å planlegge godt og tett, og rydde hindringer av veien så mye som mulig i forkant har i dette tilfellet vist seg å være gunstig.

Selv om bygget nylig er overtatt, og knapt tatt i bruk, ser det ut til at prosjektet har vært vellykket, og gjennomføringen er gjort innenfor rammene til både tid, penger og kvalitet. Samarbeidet med både brukere og entreprenører har også vært tett og godt, og har i stor grad til bidratt til resultatet.

Tor Ivar Saupstad smilte fra øre til øre når fungerende ordfører Anne Sand, fungerende rådmann Villy Angelsen og fungerende HR-sjef Trine Lise Nyvoll Larsen dukket opp med blomster og gratulasjoner torsdag.

- Vi har fått den barnehagen vi har drømt om og ønsket oss. Dette kommer til å bli helt strålende, sier Saupstad.