Kommunen med bidrag til julegaveaksjonen

Vi er stolte over å ta del i julegaveaksjonen, og støtter i år Vestvågøy Røde Kors med en donasjon på 20.000 kroner.

Tekst på blurry foto med julehilsen - Klikk for stort bilde

I en tid preget av økende utfordringer for mange familier, har våre ansatte i arbeidstakerorganisasjonene tatt en felles beslutning: I år har vi valgt å gi en større julegave direkte til Røde Kors – i stedet for å fordele beløpet mellom et veldedig formål og en liten juleoverraskelse til våre ansatte, slik vi har gjort tidligere år.

Vestvågøy kommune heier på alle de frivillige ildsjelene bak dette viktige initiativet, som jobber hardt for å skape lyspunkter for de som har det vanskelig. Med denne støtten håper vi å bidra til en hjertevarm og trygg desember for våre medborgere.