Velkommen til vår nye hjemmeside!

Vi håper at dere vil oppleve vår nye hjemmeside som mer brukervennlig og at den har mer logisk oppbygning enn den forrige varianten.

Kommune-tv

Den nye siden er laget responsiv. Det vil si at nettsiden kan vises på alle skjermstørrelser. Den tilpasser seg automatisk om du bruker pc, mobil eller nettbrett.

Siden har fått et tydelig søkefelt som raskt skal hjelpe dere med å finne det dere leter etter.

Selv om vi lanserer nå, er jobben langt fra gjort. Målet er blant annet å få på plass flere selvbetjeningsløsninger og elektroniske skjemaer som vil gjøre det enklere for dere å søke om ulike tjenester som kommunen jobber med.

Er det noe du savner på sidene våre, eller har problemer med å finne? Ros eller ris? Da vil vi gjerne høre fra deg. Send e-post til informasjonsenheten@vestvagoy.kommune.no eller skriv dine innspill under «Fant du det du lette etter?», som ligger i bunnen av de fleste sidene.

Vi legger også opp til å ha en hendelseskalender - der trenger vi hjelp og tips fra dere om hendelser/arrangementer i kommunen vår fremover.

Vestvågøy kommune ønsker også flere følgere på Facebook. Gå inn på Facebook-siden vår her og trykk «liker», og inviter gjerne vennene dine til å like oss også. Med over 11.000 innbyggere håper vi flere ser nytten av å følge oss.

På Facebook legger vi ut nyheter, ledige stillinger og ikke minst varsler om situasjoner som som oppstår – det kan være stengte kommunale veier, vannproblemer, åpningstider, søknadsfrister og annen informasjon som er nyttig for dere som innbyggere.

Ha en fortsatt nydelig adventstid!